Kolesarski klub Žalec
Novice

Silvestrska vožnja 2023

Na silvestrsko jutro 31.12.2023 se je skupina članov zbrala pred klubom, kjer so ob 10. uri krenili in odpeljali še zadnjo kolesarsko turo v letu 2023. Prevozili so okrnjeno verzijo klasične "nula enke". Med potjo so se še na hitro ustavili pri članu Sandiju, ki jih je pogostil z domačim krepčilom. Po koncu ture pa je sledil še tradicionalni kuhanček izpod rok predsednika.

Ob koncu leta 2023 in pričetku novega, vam člani KK Žalec, želimo obilo zdravja in čim več prevoženih km v letu 2024!

Srečno!

Silvestrska 2023

Kolesarjenje in pohod na Šmohor 2021

Tudi letos smo, kljub še prisotnim ukrepom zajezitve virusa, izpeljali kolesarjenje in pohod na Šmohor. Kpl.organizacija je bila v pristojnosti kluba, dogodek pa je organiziran za vse člane in druge redarje, ki vedno pomagajo pri izvedbi prireditev, niso pa člani.
Že v pričakovanju mrzlih jesenskih dni, smo izbrali krasen sončen sobotni dan 25.9. Zbrali smo se pri klubu ob 9.uri. Kolesarji so krenili izpred kluba, pohodniki pa smo se odpeljali na določeno točko, od tam pa nadaljevali peš, približno uro in pol hoda. Pot je potekala v zanimivem in veselem razpoloženju. Kolesarji so se malo bolj namučili, saj so morali premagati kar nekaj strmine. Najbolj pridni pohodniki so odšli še na Malič. Po prihodu obeh skupin na Šmohor, smo si malo oddahnili, s toplo malico nasitili svoje želodčke ter popili kaj okrepčilnega. Podružili smo se ob pozitivnem vzdušju, pokramljali, za spomin še fotografirali, nato pa ponovno pot pod noge, kolesarji pa s kolesi nazaj v bazo. Ob povratku smo druženje zaključili na vikendu Branke in Ivota v Žalcu, kjer smo opravili še kratek letni društveni sestanek. Sledila je pogostetev gostiteljev s kavico, pecivom izpod rok Branke in Veronike ter pijačo.
Preživeli smo krasen dan in v dobrem vzdušju vsaj malo pozabili na tegobe, še vedno prisotne korone. Ob zaključku smo članom podelili še klubske kolesarske rutice. Dobre volje in lepih občutkov, da smo prireditev lahko izvedli, pa še vreme nam je bilo zelo naklonjeno, smo se razšli in nekako zaključili kolesarsko sezono 2021.

Šmohor 2021

Zaključeno družinsko kolesarjenje 2021

Pa smo le, po eno-letnem premoru,  pospravili pod »streho« prireditev Družina kolesari 2021. Letos je bilo, zaradi še vedno prisotnega kovid virusa  in ukrepov, malo posebno. Želeli smo, kljub nastali situaciji, prireditev izvesti na varen način, brez omejevanja na ukrepe PCT. Zato smo si zamislili prireditev izvesti tako, da so družine same po svojem izbranem času, v dneh od 10. do 12.09. prekolesarile določeno progo, ki je bila enaka prejšnjim letom. Na progi so bile  postavljene 4 QR kode, katere so morali udeleženci skenirati, vse pa so prikazale določeno geslo, ki je bilo ključno za dosežen končni cilj. Udeležba žal ni bila v našem pričakovanju, skupaj pa se je udeležilo nekaj preko 20 oseb, od tega 6 družin in nekaj posameznikov. Vsak udeleženec je za prevoženo progo prejel uporabni spominek, najmlajši žogico tačke na patrulji, malo starejši pisala, vsi ostali pa kolesarske rutke ter bone za kavico. Na cilju so bili postreženi tudi s sokom, vodo in dodatki za energijo. Družine z otroci so se potegovale tudi za glavno nagrado skiro Two. Žrebanje smo izvedli po zaključku naslednji dan, v prisotnosti 2 članov MCŽ in članov KK. Srečna dobitnica glavne nagrade je bila družina Kotnik iz Griž. Najštevilčnejše družine nismo mogli določiti, saj je bilo večina družin z enakim številom, zato smo se  odločili za žrebanje, izžrebana pa je bila družina Mandelc iz Žalca, ki bo potešila svoje želodčke z družinsko pico. Vsem udeležencem je bilo kolesarjenje zanimivo, zabavno in sproščujoče, pa še sami so si izbrali termin ter hitrost vožnje po svojih zmožnosti. Zato se vsem udeležencem iskreno zahvaljujemo za njihovo sodelovanje in jih vabimo tudi v prihodnje.
Pri izvedbi prireditve se posebej zahvaljujemo podjetju Omco Metals za finančno podporo ter za nagrade Piceriji Mamma Mia in Bar Cafe Žalec. Zahvaljujemo se tudi osebama iz MCŽ, Tomažu in Anji, za njihovo pomoč pri promociji in žrebanju, prav tako se za sodelovanje zahvaljujemo ZKŠT g. Mateju. Vsem še enkrat hvala.

Želeli smo se potrudi prireditev izvesti na takšen način in tako omogočiti kolesarjenje vsem, ne glede na pogoje PCT, hkrati dati na razpolago več dni, zato nas žalosti, da ni bila večja udeležba. Veliko družin se je vozilo mimo, a žal ……? Upamo na boljšo prihodnost in večjo udejstvovanje na kolesarjenju v prihodnje. Pa srečno.

Nekaj utrinkov:

Družina kolesari 2021

Logarska 2021

Končno nam je, po eno-letnem premoru, le uspelo izvesti tradicionalno kolesarjenje v Logarsko dolino na soboto 10.07.2021. Prijave na začetku niso bile najbolj obetajoče, a do dneva prireditve se je prijavilo kar lepo število. Vseh udeležencev je bilo 50, med njimi tudi članice skupine Slovenske specialkarke, ki so prav spretno vrtele pedala svojih koles.  Tudi vreme je nekoliko popustilo s hudo vročino, tako da je prireditev lepo uspela. Kot vedno smo imeli dve okrepčilni postojanki (Prodnik, Igla), na Razpotju v Logarski pa topel obrok. Po okrepčilu in oddihu je bila še podelitev spominskih majic, slikanje, nato pa zopet na kolesa zavrtet pedala nazaj do cilja. Pri povratku smo imeli dve okrepčilni postojanki, v Nizki in pri Frančiški v Mozirju, kjer so se nekateri udeleženci z lepimi občutki in pohvalami poslovili, drugi pa nadaljevali pot do Žalca. K sreči je kolesarjenje potekalo brez težav, udeleženci so srečno prekolesarili obe smeri. Na cilju smo se še podružili in podebatirali o izvedenem dogodku. Zadovoljni in veseli, da je vse potekalo po planu, smo se razšli. Vsem udeležencem in sodelujočim pri pripravi  se iskreno zahvaljujemo in upamo na snidenje spet prihodnje leto.

OBVESTILO: Če kdo pogreša majico brez rokavov, ga čaka v prostorih Kolesarskega kluba Žalec

Kolesarjenje po SSD

Na nedeljo, 20.06.2021 je bila izvedena kolesarska prireditev – Kolesarjenje po Spodnji Savinjski dolini »01«, v organizaciji ZKŠT, MC, redarsko službo varovanja pa so izvedli člani našega Kolesarskega kluba. Vreme je bilo sončno, zato je bila udeležba kar številčna. Pot je potekala po več občinah, kjer so bile tudi postojanke za okrepčilo. Udeleženci so srečno prispeli na cilj pri Fontani piv, kjer jih je pričakal topel obrok, podelitev majic in žrebanje praktičnih nagrad.

Po spodnji savinjski

Dirka po Sloveniji

V četrtek, 10.6.2021 je potekal del kolesarske etape dirke po Sloveniji s startom v Žalcu. Člani kluba so dogodek pospremili s starodobnimi kolesi in opremo. Za popestritev, so se pred startom dirke, popeljali s starodobniki skozi mestno jedro Žalca, nato pa ob poti pozdravljali pravo kolesarsko karavano. Navdušenje gledalcev je bilo tako nad samo dirko, kot tudi nad starodobniki. Oboje so pozdravljali s ploskanjem in vzklikanjem. Člane s starodobnimi kolesi so precej oblegali razni fotografi, tudi tuji. Veseli nas, da smo lahko sodelovali na tako pomembnem kolesarskem dogodku in s tem dodali kanček nostalgije k mozaiku celotne prireditve. Vsem sodelujočim se iskreno zahvaljujemo in jih še naprej vabimo za sodelovanje. Po končanju smo sodelujočim pripravili manjši prigrizek s pijačo ter zaključili s prijetnim druženjem in pomenkom o dogodku.

Dirka po Sloveniji 2021

Kumrovec 2021

Že po tradiciji skupina kolesarjev obeleži dan mladosti s kolesarsko turo do Kumrovca. Žal je za 25.maj zagodlo slabo vreme, zato so se odločili za soboto 29.maja. Nekaj se jih je, zaradi še prisotne omejitve, odpeljalo samo do meje, eden pa je le uspel osvojiti zadani cilj. Ob povratku, so se na povabilo Mirkota in Irene, ustavili pri njima v Šmarju, kjer sta jih pogostila z odlično juhico in sladico. Obema se v imenu kluba prav lepo zahvaljujemo. S polnimi želodčki je bilo kar težko nadaljevati pot do doma, a z zadovoljstvom in prijetnimi občutki je šlo z lahkoto. Pa ponovno spet prihodnje leto.

Kolesarjenje in pohod na Sv.Tomaž nad Vojnikom

V nedeljo, 09.05.2021 smo se odločili, da izvedemo prvi načrtovan dogodek za leto 2021. Izvedli smo člansko kolesarjenje in pohod na Sv.Tomaž nad Vojnikom. Izbrali smo krasen sončen dan. Pohodniki so se odpeljali izpred kluba ob 7.30 uri do Vojnika, od tam pa peš nadaljevali pot do cilja. Pot je vodila po gozdu, mimo travnikov in lepega razgleda, približno uro in pol. Kolesarji pa so pot pričeli že iz Žalca, nekoliko kasneje. Tudi njihova pot je bila razgibana, malo ravnine, potem pa manjši in večji vzponi. Do vrha so morali kar napeti svoje mišice in pošteno zavrteti pedala. Med kolesarji je bila tudi članica Fani, ki je na vrh prispela pred vsemi fanti (čestitke). Na vrhu smo se okrepčali z dobrimi rogljički, izpod rok članice Brede ter pogasili žejo. Po krajšem počitku in ogledu cerkvice Sv.Tomaža, smo se vsak po svoji strani vrnili v dolino. Ob povratku smo se ustavili še pri članu Zdravku in Marti, na njihovem kotičku oddiha, kjer smo udeležencem pripravili malico in pijačo, manjkalo pa tudi ni peciva in dobre kavice v lastni režiji članic in gostiteljev. Tu smo se zadržali nekoliko več časa, tako da smo si pošteno odpočili, okrepčali in skupaj poveselili. Dobre volje in lepih vtisov smo se odpravili domov. Vsi so bili mnenja, da to še kdaj ponovimo.

Vojnik 2021

Kolesarski dogodki v letu 2020

10.10.2020 – Kolesarjenje / pohod na Šmohor
Nekoliko v dvomih, a z vsemi ukrepi v tem času, smo nekako le uspeli izvesti kolesarsko in pohodniško člansko prireditev na Šmohor. Letos smo izbrali drugo traso, ki je bila prav tako združljiva za kolesarje in pohodnike. Dogodek je namenjan članom in vsem drugim redarjem, ki pomagajo pri izvedbi planskih prireditev kluba. Glede na ukrepe se je udeležilo manjše število, kot običajno druga leta. Ravno pravi čas smo še ujeli lep sončen dan, tako da se je bilo prijetno rekreirati in sprostiti v naravi. Skupina kolesarjev in pohodnikov je skoraj istočasno prispela na cilj, čeprav so imeli kolesarji nekoliko daljšo pot. Na vrhu smo si odpočili in okrepčali s toplo malico. Z novimi močmi in oddihu, so se kolesarji vrnili po svoji poti, pohodniki pa po isti poti nazaj. Po vrnitvi v dolino, pa smo bili spet povabljeni na vikend kotiče Ivota in Branke, ki sta nas vse lepo pogostila z domačim pecivom in pijačo. Bilo je lepo, saj smo se v teh hudih časih vsaj malo poveselili in pokramljali o doživetju dneva. Gostiteljema se iskreno zahvaljujemo za njuno povabilo in gostoljubnost. Z zadovoljstvom in prijetnimi občutki smo zaključili naš kolesarsko/pohodniški dan. Vsem hvala z željo, da ostanemo vsi zdravi, in da bo naslednje leto bolj veselo in uspešno pri izvedbi prireditev.

29.08.2020 – Pohod po hmeljski poti
Tega dne je ZKŠT Žalec organiziral pohod po hmeljski poti pri katerem je sodeloval tudi naš klub. Naše sodelovanje je bila redarska služba na kritičnih mestih. Sodelovalo je 8 članov. Svojo redarsko službo so vestno opravili in bili zato tudi pohvaljeni s strani organizatorja in udeležencev pohoda. Zaključek je bil pri fontani, kjer je bila topla malica, vsak udeleženec je prejel spominsko majico. Z naše strani smo sodelujoče člane-redarje pri klubu pogostili še s pivom. Bilo nam je v zadovoljstvo, da lahko opravimo odgovorno delo varovanja, hkrati pa izkoristimo priložnost tudi za  rekreacijo v naravi.

21.06.2020 – Kolesarjenje po Spodnji Savinjski dolini – 01
Prireditev je potekala po planu v organizciji TIC, ZKŠT ter sodelovanjem našega kluba. Naša naloga je bila postavitev in odstranitev opozorilnih tabel na sami trasi, priprava plana varovanja, organiziranje redarjev ter fizično varovanje na dan prireditve. Organizirano je bilo tudi zadnje spremljevalno vozilo s servisno službo. Udeležilo se je kar lepo število udeležencev, vendar nekoliko manj kot prejšnja leta. Vzrok temu je bil virus, sočasno več kolesarskih prireditev v bližnji okolici, malo pa je ponagajalo tudi slabo vreme. Udeleženci so srečno, brez »defektov« in poškodb, prišli na cilj. Na cilju je organizator za vsakega udeleženca pripravil toplo malico,  podelil spominske majice, potekalo pa je tudi žrebanje praktičnih nagrad. Udeleženci so bili veseli, da so se ukrepi omilili in se je lahko zgodil ta rekreativi dogodek, ki je ljudi popeljal na lepšo misel in prijetno vzdušje.

25.05.2020 - Kumrovec
Zaradi situacije korona virusa in ukrepa karantene, so bili kolesarski dogodki omejeni. Kljub temu, pa v mesecu maju, na dan mladosti 25., naši člani niso izpustili kolesarske ture v Kumrovec.
Pot je bila zaradi ukrepov nekoliko omejena in sicer samo do meje. Bilo je prijetno vzdušje, saj se je po dolgi karanteni bilo lepo popeljati malo daljšo turo in srečati s člani. Na povabilo g.Mirkota, so se člani ustavili na njegovi vikendici, kjer  jih je počastil in pogostil. Za gostoljubnost se mu iskreno zahvaljujemo.

Nekaj utrinkov pa si lahko ogledate pod galerijo.

Toniju v spomin in slovo

Prišli so topli poletni dnevi, ki kar vabijo na kolo. Kolesarska sezona je že na vrhuncu, odpirajo se tudi razni kolesarski dogodki. V tem času se ravno pripravljamo na kolesarjenje v Logarsko, katerega naš strastni rekreativni kolesar Toni Cvikl ni nikoli zamudil. A žal letos njega ne bo. V petek, 26.6. nas je pretresla novica, da se je Toni za vedno poslovil. Toni, kot ga kličemo, je bil dolgoletni član Kolesarskega kluba Žalec. Zelo rad je kolesaril in se družil z nami ter vedno pomagal pri klubskih dejavnostih. Bil je veseljak in dober človek. Zadnja leta je sicer kolesaril bolj zase, a naših kolesarjenj se je vedno udeležil ter večkrat prišel na klepet v klub. Dragi Toni, hvala ti, da smo lahko bili tvoji prijatelji. Imeli smo te radi in te bomo močno pogrešali, a vedno se te bomo spominjali kot kolesarskega prijatelja.
Vsem domačim in sorodnikom izrekamo globoko sožalje člani Kolesarskega kluba Žalec.

Kolesarjenje/pohod na Dobrovlje

V soboto, 12.10.2019 smo izvedli prireditev v kateri smo združili kolesarjenje in pohodništvo. Namen te prireditve je, da se lahko vsi rekreirajo v naravi, tudi tisti, ki gorskega kolesarstva ne zmorejo. Prav tako ta prireditev združi vse člane in tiste, ki vedno pomagajo pri raznih prireditvah. Naredil se je krasen sončen jesenski dan tako, da nam je dalo še več energije. Pohodniki smo krenili iz Žalca ob 9.uri in se odpeljali do Letuša, nato pa peš na Dobrovlje. Kolesarji so krenili eno uro kasneje. Skupaj se nas je družilo 20 udeležencev. Na cilju smo se okrepčali s toplim čajem, gobovo juho in žganci. V prijetnem druženju nas je še s pijačo počastil član Hinko. Po okrepčilu, počitku in skupni fotografiji, smo se pohodniki odpravili nazaj v dolino, kolesarji pa so pot nadaljevali čez Čreto, na Vransko do Žalca. Že tako krasen dan pa smo zaključili fenomenalno, saj sta nas na svoj vikend kotiček povabila Ivo in Branka, ki sta nas vse udeležence nepričakovano pogostila z domačim pecivom in pijačo. Bilo je lepo, saj smo se poveselili in pokramljali o dogodkih. Gostiteljema se iskreno zahvaljujemo za njihovo gostoljubnost. Nekoliko utrujeni, a zadovoljni in dobre volje smo zaključili naš kolesarsko/pohodniški dan. Pa srečno.

Dogodki v septembru 2019

15.09.2019 – Kolesarjenje po Spodnji Savinjski dolini »01«
Kot že tradicionalno, se je odvijalo kolesarjenje po S.S.dolini, imenovani trasi »01«, v organizaciji ZKŠT in TIC-a Žalec. Prireditev je bila načrtovana za 23.junij, vendar je zaradi slabega vremena bila odpovedana. Kasneje je bil določen novi termin in sicer 15.september. Tokrat je bilo vreme res krasno tako, da je kolesarjenje potekalo po planu. Udeležba je bila kar številčna, nekje do 200 udeležencev. Sodelovanje Kolesarskega kluba Žalec je bilo varovanje po celotni trasi na vseh kritičnih točkah ter zadnje spremljevalno, servisno vozilo. Udeleženci so srečno prispeli na cilj, kjer jih je pričakala topla malica, spominek in nagrade.

22.09.2019 – Družina kolesari
Prireditev v celoti organizira Kolesarski klub v sodelovanju z ZKŠT. Postala je že skoraj tradicionalna, saj je bila v letošnjem letu izvedena sedmič. Zjutraj nas je presenetilo mrzlo jutro, sonček pa se je sramežljivo skrival. Kljub temu se je zbralo okrog 50 udeležencev. Pričakovali smo večjo udeležbo, vendar se je vzporedno v Žalcu dogajalo nekaj drugih prireditev, ki so vsekakor vplivale na manjšo udeležbo. Veseli pa nas, da je bilo kar veliko najmlajših, kar pa tudi nekaj šteje, da smo jih privabili v naravo in rekreacijo. Prireditev je potekala po načrtovanem planu po trasi v dolžini 17 km, po biližnji okolici Žalca. Na poti je bila ena okrepčilna postojanka, prav tako tudi na cilju. Sledilo je žrebanje praktičnih nagrad vsaki družini. Največja zanimivost pa je seveda žrebanje glavne nagrade – otroškega kolesa med udeleženimi otroci. Srečna dobitnica je bila Lina Koprivec iz Žalca. Na koncu je sledil še prikaz uporabe servisne naprave za manjša popravila koles ter hitra menjava zračnice. Prikaz je izvedel predstavnik Kolesarskega društva Brez bremz – Hops na kolo. V nadaljevanju so se udeleženci lahko preizkusili v tekmovanju hitre menjave in polnjenju zračnice. Opogumili so se otroci in pa ženske, ki so bile kar uspešne, mlajši pa tudi niso zaostajali. Bilo je prijetno in veselo druženje. Želimo, da bi se v prihodnje udeležilo več družin, saj je namen te prireditve, da se otroci rekreirajo skupaj s starši, v sklopu prireditev Slovenija v gibanju, prav tako poteka prireditev v tednu mobilnosti in bi morali pokazati, da smo tudi s kolesi mobilni.

Fotografije obeh dogodkov si poglejte pod galerijo.

Logarska in "Jodl tour"

V mesecu juliju in avgustu sta se odvili dve kolesarski prireditvi in sicer:

06.07.2019 – Rekreativno kolesarjenje Žalec-Logarska-Žalec
Kot že tradicionalno, smo tudi v letošnjem letu, v začetku mecesa julija, izvedli rekreativno kolesarjenje v Logarsko dolino s povratkom. Dogovorjeni smo bili za lepo vreme in res nam je bila želja izpolnjena. Ob povratku je bilo nekoliko vroče,  a kolesarjev ni motilo. Zbralo se je lepo število udeležencev, čeprav nekoliko manj od lanskega leta. Kot vedno se odpravi prva  skupina iz Žalca, ki je bila tokrat številčnejša, druga se nam pridruži na Polzeli. Tu se kolesarje razporedi v manjše skupine, ki veselo zasučejo pedala vse do prve postojanke pri Prodniku. S krajšim postankom se okrepčajo in napolnijo svoje moči do naslednje postojanke pri Igli. Tu se ponovno okrepijo, ohladijo pedala in veselo nadaljujejo pot do Logarske na Razpotje. Na tej točki imamo daljši počitek, kjer je topla malica in druženje. Po počitku in razdelitvi majic vsakemu udeležencu, sledi še skupinska fotografija, nato pa z dobro voljo nazaj na cilj. Pri povratku smo imeli letos dve okrepčilni postojanki, eno na Ljubnem in drugo v Mozirju pri Frančiški. Na zadnji točki so se nekateri z dobro voljo in pohvalo poslovili, drugi pa nadaljevali pot do Žalca. Srečno in varno smo prispeli na cilj. Bilo je prijetno in sproščeno vzdušje. Kolesarjenje smo zaključili pri klubu, kjer smo se še podružili. Nekoliko utrujeni, a s prijetnim občutkom smo se razšli. Vsem udeležencem in sodelujočim pri pripravi in organizciji se iskreno zahvaljujemo in želimo snidenje naslednje leto.

10.08.2019 – Člansko kolesarjenje Avstrija
Kolesarjenje v Avstrijo, imenovano »Jodl tour«, je bilo na soboto 10.avgusta. Kolesarji se odpravijo iz Žalca proti Velenju, Mislinji, Dravograd, proti Avstriji skozi Lavamünd, čez znameniti Haiderjev most, Pliberk ter dalje čez Črno na Koroškem, Sleme, Šoštanj, Šmartno ob Paki, Polzela, Založe  do Žalca. Posadka šestih članov je na pot krenila že ob 6.uri zjutraj in nazaj prispela okrog 16.ure. Bil je zelo vroč dan, da so se kolesarji kar precej spotili, a volje jim ni vzelo. Pot v dolžini 165 km so srečno prekolesarili v desetih urah s postanki (čiste vožnje približno 7 ur). Okrepčilo in pijača je bila v lastni režiji oz. iz nahrbtnika. Zadovoljni, veseli in dobre volje, nekateri z bolečimi in utrujenimi nogami, so kolesarski dan zaključili z zasluženo pijačo, ki jo je častil Darko. Čestitke vsem pogumnim članom, da jim je na tako vroč dan uspel ta kolesarski podvig.

Fotografije obeh dogodkov si poglejte pod galerijo.

Dogodki maj - junij 2019

V mesecu maju in juniju se je odvilo kar nekaj kolesarskih dogodkov na katerih sodelujemo, organiziramo ali se udeležujemo člani Kolesarskega kluba Žalec, ti pa so:

18.05.2019 – Otroški poligon v sklopu Razpnimo jadra
Na soboto ob 10.uri smo v sklopu Razpnimo jadra pripravili dva otroška poligona in sicer kolesarski spretnostni poligon ter poligon z gokardi in poganjalčki. Oba poligona sta bila množično obiskana otrok vseh starostnih skupin. Bilo je zanimivo, poučno in zabavno. Otroci so uživali, mi pa smo bili veseli njihove števične udeležbe. Zadovoljni smo ob 13.uri zaključili s prireditvijo.

25.05.2019 - Kumrovec
Kot že tradicionalno se je tudi v letošnjem letu nekaj članov udeležilo kolesarskega podviga Žalec-Kumrovec-Žalec na dan spomina mladosti.

26.05.2019 – Na kolo
Na nedeljo se je odvijala kolesarska prireditev Na kolo, ki poteka iz več različnih tras, ena tudi iz Žalca do City centra v Celju. Naši člani kluba so na tej trasi izvajali varovanje na kritičnih točkah, prav tako  pa tudi kolesarili. Zaradi slabega vremena je bila udeležba nekoliko slabša, na cilj so prispeli srečno, kjer jim je organizator pripravil topel obrok in nagrade.

21.06.2019 – Dirka po Sloveniji, start Žalec
Na petek, 21.6. je potekala dirka po Sloveniji s startom v Žalcu. Ob tej priložnosti smo bili s strani žalskih organizatorjev TIC-a in ZKŠT-ja povabljeni k sodelovanju spremljevalnega programa pri sami dirki. Naši člani so s starodobnimi kolesi popestrili sam dogodek dirke, tako da so se zapeljali skozi mestno jedro pred pričetkom starta dirke in po zaključku, prav tako pa tudi navijali in pozdravili udeležence kolesarske dirke. Člani s starodobniki so »poželi« velik aplavz ter bili obkrožani z domačimi in tujimi fotografi, ki so spremljali dirko, prav tako pa so nas prikazali na različnih TV.

23.06.2019 – Kolesarjenje po Spodnji Savinjski dolini 01
Žal je ta dogodek zaradi močnih padavin odpadel in je prestavljen na mesec september

Silvestrska vožnja

Na Silvestrovo, 31.12.2018 se je ob 10. uri zbrala skupina članov in se odpeljala na silvestersko vožnjo, kot že tradicionalno kar nekaj let. Odvozili so skrajšano standardno traso po spodnji Savinjski dolini. Ob povratku jih je predsednik pogostil s toplim kuhančkom, čajem in pecivom, da so se korenjaki pogreli in okrepčali. Ob prijetnem druženju, nazdravljanju in voščilom novemu letu, so zaključili kolesarsko sezono 2018. Vsem članom želimo vse dobro, srečno ter varno leto 2019

Silvestrska

Kolesarjenje, pohod na Dobrovlje

V letošnjem letu smo ponovno uspeli izvesti spominsko kolesarjenje, pohod na Dobrovlje v soboto 29. 09. 2018. Vreme v septembru je bilo zelo ugodno, zato je prireditev bilo možno izvesti. Prireditev je bila organizirana za člane in vse redarje, ki vedno pomagajo, niso pa člani, pridružili pa so se lahko tudi njihovi družinski člani. Udeležilo se kar lepo število, med njimi dva mlajša člana. Žal se jih je večina odločila za pohod, le eden član je zbral pogum in se odpravil s kolesom. Pohodniki smo pohod pričeli v Letušu, kolesar pa že iz Žalca. Pohod je potekal v sproščenem vzdušju, nekaj napora je bilo potrebno, ampak z dobro voljo je šlo lažje. Na vrh Dobrovelj smo prispeli po 11 uri, prav tako tudi pogumni kolesar.  Pri domu na Dobrovljah smo si odpočili, okrepčali z dobrim toplim čajem, zaužili gobovo juho, ki smo jo podkrepili še z odlično pripravljenimi  ajdovimi žganci, katere je pripravila naša članica Vesna. Po okrepčilu in počitku s prijetnim druženjem smo se odpravili nazaj v dolino. Pohodniki smo še prej krenili proti lovski koči na Bezovcu, kjer smo imeli kratek oddih in lep razgled. Nato smo krenili po drugi smeri nazaj do Letuša, kjer smo imeli svoja vozila. Bilo je lepo, imeli smo se krasno, saj je bilo družabno in sproščujoče. Za zaključek lepo preživetega dne nas je član Hinko v Letušu povabil še na kavico. Tu smo se z lepimi občutki poslovili in odpeljali domov. Vsem sodelujočim in udeležencem hvala za tako lep dan.

Dobrovlje 2018

Dogodki julij - september 2018

16.09.2018 – Družina kolesari
V letošnjem letu smo družinsko kolesarjenje organizirali še šestič. Potekalo je na nedeljo, 16.09.2018 ob 10. uri. Naredil se je krasen dan, zato smo prireditev lahko izvedli na določen termin in ni bilo težav, kot predhodno leto, ko smo morali iz septembra prireditev prestaviti na oktober. V letu 2018 je to družinsko kolesarjenje imelo dva pomena, saj je prireditev bila vključena v projekt Evropskega tedna mobilnosti, katerega podpira tudi Ministrstvo za okolje in prostor. Teden mobilnosti je potekal pod geslom »Združuj in učinkovito potuj« in naša prireditev je bila prva na vrsti, namenjena prav temu. Kolesarjenja se je udeležilo kar lepo število družin z otroci, a želeli bi si še več, da bi res dokazali, da smo in znamo biti mobilni na ekološki način. Prireditev je potekala po planu, na cilj so udeleženci prispeli srečno. Med samo potjo so imeli okrepčilno postajo, prav tako na cilju. Sledilo je žrebanje praktičnih nagrad vsaki družini, podelitev spominskih obeskov in žrebanje glavne nagrade otroškega kolesa med otroci. Letos je bila izžrebanka deklica Neli iz Vrbja. Kolo je prispevala trgovina Bike Shop Šempeter. Bilo je prijetno, družabno vzdušje, s strani udeleženacev pa smo bili deležni tudi pohvale za organizacijo. Vsem, ki so prispevali za nagrade v denarni ali materialni obliki se iskreno zahvaljujemo, prav tako vsem sodelujočim službam, redarjem, organizatorjem in udeležencem.
Vse dogodke si poglejte pod galerijo.

06.09.2018 – Povorka ob 150 letnici II.Slovenskega tabora Žalec
V letu 2018 je Občina Žalec praznovala 150 let II.Slovenskega tabora Žalec. Zato so ob tej priliki pripravili veliko praznovanje in slavje, ki se je odvijalo na četrtek, 6.9.2018 ob 18. uri. K praznovanju tega dogodka je v program bila vključena slavnostna povorka, zato so k sodelovanju povabili vsa društva. Naš Kolesarski klub se je odločil za sodelovanje v omenjeni povorki, ki se je odvijala od Kulturnega doma Žalec, skozi mesto, do prireditvenega prostora na koncu mesta. Število sodelujočih članov raznih društev je bilo s strani organizatorja omejeno, zato se je s strani našega kluba udeležilo 12 članov, 4-je v kpl. kolesarski klubski opremi ter 8 članov s starodobnimi kolesi in primerno opremo. V povorki so predstavili naše društvo in delo. Bilo je veličastno. Po programu je vsak sodelujoči prejel malico s strani organizatorja.
Za sodelovanje na tej prireditvi smo prejeli pisno zahvalo s strani vodje območne izpostave JSKD in župana občine Žalec.

04.08.2018  - Avstrija
Kolesarjenje, imenovano Jodl tour, je potekalo po že znani trasi, del poti pelje tudi po Avstriji. Hrana in pijača je bila v lastni režiji – iz nahrbtnika. Letos se je pridružilo nekoliko več članov, med njimi mlajši član, ki je dokazal, da ima dobro formo. Vzdušje skupine na kolesarskem izletu je bilo zelo prijetno in doživeto, imeli so se lepo. Nazaj na cilj v Žalec so srečno prispeli v poznih popoldanskih urah. Nekoliko utrujeni, a dobre volje, so zaključili lep  kolesarski dan, ki so ga skupaj preživeli tudi v duhu rekreacije.

07.07.2018  - Kolesarjenje v Logarsko dolino
Kot že tradicionalno smo tudi v letošnjem letu organizirali kolesarjenje v Logarsko dolino. Reči moramo, da nam je za to prireditev vreme skoraj vedno naklonjeno, saj je tudi letos bilo sončno, a ne prevroče. Zbralo se je lepo število preko 50 kolesarjev. Prva skupina, tokrat močnejša iz Žalca, druga skupina se nam je pridružila na Polzeli. Kolesarjenje je potekalo po ustaljenem programu z dvema okrepčilnima postojankama (Prodnik, Igla). Na ciljni postojanki v Logarski na Razpotju smo se okrepčali s toplim obrokom in malo odpočili. Vsak udeleženec je  prejel spominsko majico, sledilo je skupinsko fotografiranje, nato pa priprave za ponovno sukanje pedal. Okrepljeni, z novimi močmi, smo se podali na povratno pot do Žalca. Kot ponavadi smo tudi pri povratku imeli eno okrepčilno postajo blizu Nazarja. Z malo oddiha in pogašeno žejo, so se nekateri na tej točki že poslovili, drugi pa nadaljevali do Žalca na ciljno točko. Bilo je lepo in prijetno vzdušje, pomembno pa je, da smo srečno prispeli na cilj. Udeleženci so bili zadovoljni in  tudi pohvalili organizacijo.
Vsem udeležencem in pripravljalnemu odboru iskrena hvala, pa na snidenje spet naslednje leto.

Dogodki v maju in juniju 2018

V mesecu maju in juniju se je odvilo kar nekaj kolesarskih dogodkov na katerih sodelujemo ali se udeležujemo člani Kolesarskega kluba Žalec, ti pa so:

19.05.2018 – Otroški poligoni v sklopu Razpnimo jadra
Organizirali smo spretnostni kolesarski poligon za večje otroke ter za najmlajše poligon z gokardi in poganjalčki. Bilo je zelo zanimivo, otroci pa zadovoljni, saj je bila udeležba zelo številčna na obeh poligonih.

25.05.2018 – Kumrovec
Na ta dan, v počastitev in spomina dneva mladosti, nekateri člani tradicionalno kolesarijo v Kumrovec. Nekaj se jih je v Kumrovec odpravilo 26.5., prisostvovali so tudi na proslavi ter se z nostalgijo spominjali časa mladosti.

26.05.2018 – Goni Pony Vršič
Tega dogodka se je udeležil sam predsednik kluba in podvig s ponijem na Vršič z "lahkoto" opravil.

27.05.2018 – Na kolo 2018
Odvijala se je kolesarska prireditev Na kolo, ki poteka iz več različnih tras, ena tudi iz Žalca do City centra v Celju. Naši člani kluba na tej trasi izvajajo varovanje na kritičnih točkah ter opravljanje servisne službe, prav tako tudi kolesarijo.

02.06.2018 – Poli maraton Ptuj
Te množične kolesarske prireditve na Ptuju se je udeležilo 7 naših članov, med njimi mlajši člani. Bilo je prijetno vzdušje.

Prenovljena spletna stran

Dragi obiskovalci.
Za vas smo pripravili prenovljeno spletno stran Kolesarskega kluba Žalec. Uredili smo nekaj oblikovnih sprememb, najpomembnejša pridobitev pa je hitrejša odzivnost spletnega mesta.

Upamo, da nas boste še naprej spremljali ter vam želimo veliko užitkov ob prebiranju kolesarskih novic!
Uredniški odbor

Prosimo vas tudi, da vsako odkrito napako prijavite na elektronski naslov webmasterkolozalec[afna]gmail.com. S tem boste pomagali izboljšati uporabniško izkušnjo prihodnjim obiskovalcem.

Silvestrska vožnja

Kot že tradicionalno, so se člani kolesarskega kluba na silvestrovo še zadnjič zbrali v letu 2017 in odkolesarili silvestersko vožnjo. Vreme jim je kar ustreglo, po prispetju na cilj pa so nazdravili s kuhančkom.
Pa srečno na kolesu spet v letu 2018.

Kolesarjenje s piknikom

Za zaključek kolesarske  sezone 2017  smo se  člani in  drugi, ki so sodelovali na raznih naših prireditvah, zbrali v soboto, 14.10.2017 na pikniku s pridruženim kolesarjenjem.  Žal je kolesarska udeležba bila okrnjena, a tura po trasi 01 je kljub temu uspela.  Na družabnem druženju smo se poveselili ter pomenkovali o raznih dogodkih. Druženje smo popestrili s kolesarskimi spretnosti raznih koles ter zaključili s pečenim kostanjem in moštom. Srečno!

Nekaj utrinkov z dogodka:
Piknik 2017

Družina kolesari 2017 - prispevek

Končno nam je ob prestavitvi 5. prireditve Družina kolesari, zaradi slabega vremena meseca septembra, le to uspelo izpeljati v soboto 8. oktobra. Bilo je hladno jutro, a družin, ki jim kolesarjenje pomeni sprostitev in rekreacijo, to ni motilo. Zbralo se jih je kar lepo število, skupaj vseh 62 udeležencev različnih starosti. Najštevilčnejša družina Žagar iz Žalca je štela 6 članov, otroci, starši, babica. Pred pričetkom kolesarjenja smo jih ogreli s toplim čajem, na poti pa se je že nakazalo sonce. Med potjo je bilo okrepčilo, da so si mlajši kolesarčki malo spočili. Srečno so prispeli nazaj na cilj, kjer jih je ponovno čakalo okrepčilo in topel čaj. Sledilo je žrebanje vrečk s praktičnimi nagradami, ki smo jih prejeli od naših zvestih donatorjev, za kar se jim iskreno zahvaljujemo, prejela pa jo je vsaka družina. Podelili smo tudi spominske obeske vsakemu udeležencu. Največje veselje pa je bilo žrebanje glavne nagrade otroškega kolesa GT, sponzorja FS. Za žrebanje smo določili najmlajšega Roka, ki je izžrebal listek z imenom udeleženca med otroki. Srečni dobitnik je bil devetletnik Nejc Pesjak iz Žalca. Ob zaključku, kot že na sami prireditvi, se tudi tukaj vsem donatorjem iskreno zahvaljujemo, ki so kakor koli prispevali za nagrade, materialne ali finančne prispevke, predvsem FS, Sipro, Mlekarni Celeia, Mignon, Bike Schop ter vsem ostalim. Zahvaljujemo se tudi ZKŠT g. Mateju, zdravstveni službi ga. Tekavc, redarjem, ki so udeležence varno pripeljali na cilj in  vsem ostalim članom za pomoč pri izvedbi. Hvala vsem vam udeležencem, da ste se družili skupaj z nami. Želimo, da se v naslednjem letu ponovno dobimo v še večjem številu, do takrat pa srečno.

Nekaj utrinkov s starta in cilja dogodka si poglejte v spodnjem albumu.

Družina kolesari 2017

Logarska dolina 2017

Na soboto, 08.07.2017 smo v organizaciji Kolesarskega kluba Žalec odkolesarili že tradicionalno rekreativno kolesarjenje v Logarsko dolino in nazaj. Zjutraj nas nekaj kapljic dežja ni ustavilo, da ne bi izpeljali te prireditve, zato smo se na pot podali polni zagona z mislijo, da nam je vreme še vedno ustreglo. V Žalcu se je zbralo večje število udeležencev, druga skupina pa se je pridružila na Polzeli. Skupaj je bilo preko 50 udeležencev. Na poti smo se odžejali in okrepčali na dveh postojankah, da so se pedala lažje vrtela do Logarske. Na Razpotju smo si malo odpočili in dodatno okrepili s toplo malico. Sledila je podelitev spominskih majic vsakemu udeležencu, nato smo dogodek ovekovečili  še s skupinskim posnetkom in zopet urno nazaj. V dobrem vzdušju kolesarskega druženja smo srečno prispeli nazaj na cilj v Žalec. Prijetno utrujeni in veseli, smo se razšli z lepimi občutki na kolesarjenje. Nekaj utrinkov z dogodka.

Logarska 2017

Dogajanje v maju 2017

V maju se je odvilo kar nekaj dogodkov.

V sklopu prireditve Razpnimo jadra smo za udeležence pripravili kolesarski spretnostni poligon.

Razpnimo jadra 2017

25. maja pa se je nekaj članov odpravilo na že tradicionalen kolesarski izlet v Kumrovec.

Kumrovec 2017

Poli maraton 2017

V soboto 3. junija 2017 se je nekaj članov našega kluba udeležilo Poli maratona na Ptuju. V prijetnem vzdušju so prevozili 54km. Prevoz do Ptuja in nazaj je organiziral Andrej Š. kateri je tudi poskbel da so bila vsa kolesa brezhibna in pripravljena za vožnjo.

Spodaj pa si poglejte nekaj utrinkov.

Silvestrska vožnja 2016

Pa so se naši kolesarski korenjaki odpravili še zadnjič v letu 2016 na silvestrsko vožnjo 31.decembra ob 10.uri. Vedoč, da jih ob povratku čaka topel kuhanček, so se veselo podali na mrzlo pot.

Srečno!

Kolesarsko kostanjev piknik

Ker smo že krepko zakorakali v mesec oktober in postaja bolj hladno, se počasi tudi zaključuje kolesarska sezona. Za zaključek letošnje sezone so se člani kluba in drugi zbrali v soboto, 08.10.2016 in skupaj naredili kolesarsko turo po Spodnji Sav.dolini, nato pa poveselili na pikniku z ostalimi člani. Letos je bila kolesarska zasedba kar številčna, med njimi kar nekaj pogumnih članic. Na kolesarjenje s piknikom so bili vabljeni vsi člani kluba ter vsi, ki so aktivno sodelovali pri izvedbah na kolesarskih prireditvah (redarji, ki niso člani) in drugi družinski člani. Kolesarski piknik smo družabno zaključili s pečenim kostanjem in pokušino sladkega grozdjevega soka. Vsak član je prejel tudi klubsko majčko. Pa srečno! Dogodek si poglejte pod galerijo

4. družinsko kolesarjenje

V nedeljo 11.09.2016 smo v sončnem dnevu odvozili 4.družinsko kolesarjenje. Udeležilo se je 23 družin, v skupnem številu 84 vseh udeležencev. 30 otrok se je skupaj s starši, babicami in dedki ter v spremstvu redarjev Kolesarskega kluba Žalec, podalo s kolesi po že ustaljeni trasi v izmeri 17 km. Med potjo je bil krajši postanek za okrepčilo, da so si najmlajši kolesarčki nabrali novih moči za pot do cilja. Varno in srečno so prispeli na cilj. Na cilju je bilo žrebanje praktičnih nagrad, ki jo je prejela vsaka družina ter podelitev spominskih obeskov vsakemu udeležencu. Veliko otroško pričakovanje pa je sledilo ob koncu, ko smo izvedli žreb glavne nagrade otroško kolo, donatorja Bike Schop – Integra Šempeter. Za žrebanje smo določili mlajšega udeleženca, ki je izžrebal srečo sovrstniku Jakobu ARČAN iz Ložnice pri Žalcu. Dobitniku glavne nagrade iskreno čestitamo. Kot že omenjeni na sami prireditvi, se tudi tukaj vsem donatorjem, ki so prispevali za nagrade v materialni ali finančni obliki, iskreno zahvaljujemo, predvsem Bike Schop Šempeter in Sipro Žalec. Iskrena hvala predstavniku ZKŠT g. Mateju, zdravstveni službi ga. Cvetki in vsem članom, ki so pomagali pri organizaciji in varni izvedbi . Hvala vsem udeležencem in želimo, da se v naslednjem letu ponovno dobimo v še večjem številu, da vzpodbudimo celostno družinsko rekreiranje z družabnostjo. Srečno.

4dk

Prispevek iz logarske doline

Na soboto, 09.07.2016 smo se ob 7. uri iz Žalca odpravili na rekreativno kolesarjenje v Logarsko dolino. Vreme nam je, tako kot vedno, bilo še kar naklonjeno. Prestrašilo nas je le nekaj kapljic dežja, a se nismo vdali. Letos je bila močnejša udeležba iz Žalca, kar nas veseli. Druga skupina se nam je pridružila na Polzeli, nato pa s polno paro do Logarske. Med potjo so se kolesarji okrepili na dveh postojankah, v Logarski pa s toplim obrokom. Vsak udeleženec je prejel spominsko majčko. Po kratkem počitku je sledilo skupinsko fotografiranje, nato pa so kolesarji ponovno zavrteli pedala. Srečno smo prispeli nazaj na cilj. Na zaključni točki smo se poslovili s pozdravom, da se naslednje leto spet vidimo. Hvala vsem udeležencem in organizatorjem prireditve. Tu si lahko pogledate nekaj utrinkov s kolesarjenja

Prispevek z dogodkov v maju in juniju

Prispevek kolesarskih dogodkov maj, junij 2016 V mesecu maju in juniju se je zgodilo kar nekaj kolesarskih dogodkov. Najprej naj omenimo kolesarjenje članov v Kumrovec za 25. maj. Na fotografiji, s katero so obeležili kolesarsko turo, se jim je pridružilo nekaj drugih ljubiteljev in azijski turist. p5251923 29. maja se je odvila kolesarska prireditev Na kolo 2016. Poleg kolesarjenja pa smo sodelovali tudi kot reditelji na trasi Žalec - Celje. wp_20160529_025   4. junija se je nekaj naših članov udeležilo Poli maratona na Ptuju. wp_20160604_001   18. junija smo z organizacijo kolesarske skupine sodelovali v promenadni vožnji na žalski noči. V povorki smo se predstavili z lezi, starodobnimi in novodobnimi kolesi. V skupini starodobnikov so se članom Kolesarskega kluba pridružili gostujoči člani društva Ljudske tehnike iz Šmartnega ob Paki. Vsem sodelujočim se iskreno zahvaljujemo. dsc00963   26. junija pa smo v organizaciji ZKŠT pomagali pri izvedbi kolesarjenja po spodnji savinjski dolini. Več slik z dogodkov pa si lahko ogledate v galeriji za letošnje leto.

Obvestilo

Na zadnjem februarskem sestanku zbora članov Kolesarskega kluba Žalec, na katerem smo obravnavali letno poročilo za leto 2015, smo hkrati izvedli tudi volitve novega upravnega odbora in zastopnika društva. Novo izvoljeni odbor:
  • Predsednik in zastopnik : Andrej Šuster
  • Podpredsednik : Branko Stropnik
  • Tajnik : Vesna Artnik-Šuster
  • Blagajnik : Veronika Kokovnik, Breda Klemenc
  • Nadzornika : Drago Svržnjak, Rudi Zupanc
Z mesecem aprilom sva opravila z novim predsednikom primopredajo vodenja, zastopanja in vsa dela povezana s klubsko kolesarsko dejavnostjo. Novemu predsedniku želim uspešno delo in dobro sodelovanje. Vsem, ki pa ste kakor koli pomagali ustvarjati in graditi klubsko kolesarsko dejavnost v času mojega vodenja, se iskreno zahvaljujem, hkrati pa si želim vašega sodelovanja in pomoči tudi v prihodnje. Vsem en lep kolesarski pozdrav! Branko Stropnik

Silvestrska vožnja

Kljub napovedi zelo mrzlega, a sončnega silvestrskega dne, se je skupinica članov kluba podala na že tradicionalno silvestrsko vožnjo. Za progo so si izbrali traso »01« z majhno spremembo, v dolžini 50 km. Premraženi , a dobre volje, so se ob vrnitvi v bazo pogreli s toplim kuhančkom. Tako so opravili še zadnje kilometre v letu 2015. Na koncu so naredili obračun vseh prevoženih km in že nastavili števce na začetno ničlo za novo sezono 2016. Video posnetek vožnje je pripravil Vili J. Pa srečno v letu 2016.

Prispevek z družinskega kolesarjenja

V nedeljo, 13.09.2015 smo izvedli 3.družinsko kolesarjenje. Letos nam je bilo vreme resnično naklonjeno, saj smo se na pot podali v krasnem sončnem dnevu. Menimo, da je tudi vreme pripomoglo k večji udeležbi družin, v skupnem številu okrog 80 udeležencev. Veseli nas, da je bilo precej malih "kolesarčkov", ki so bili zelo pogumni in vztrajni pri premagovanju kakšne vzpetine. Med potjo je bila okrepčilna postaja, da je do cilja šlo lažje. Na cilj smo prispeli srečno, kjer smo se ponovno okrepčali in odžejali. Sledilo je žrebanje praktičnih nagrad (prejela jo je vsaka družina), s podelitvijo spominskega obeska za vsakega udeleženega družinskega člana. Največje pričakovanje, predvsem otrok, pa je bilo ob koncu, ko smo izžrebali glavno nagrado – otroško kolo, katerega je sponzoriral FS – Factory Store. Srečni dobitnik kolesa, znamke GT Aggressor je, Jaka Žagar iz Žalca, veselje je bilo popolno. Ob zaključku, kot že na sami prireditvi, se tudi tukaj vsem donatorjem iskreno zahvaljujemo, ki so kakor koli prispevali za nagrade, materialne ali finančne prispevke, predvsem FS in FENIKS. Zahvaljujemo se tudi ZKŠT in vsem članom, ki so pomagali pri izvedbi. Hvala vsem udeležencem in ne pozabite na obljubo, da se v septembru 2016 spet dobimo v še večjem številu, pa srečno vsem.

Dogodek si lahko pogledate na video posnetku, ki ga je uredil Vili J.

Prispevek s kolesarjenja v Logarsko

Minulo soboto smo ponovno naredili kljukico izvedenega kolesarjenja v Logarsko dolino. »V domeni« za lepo vreme, nam je to, kot skoraj vedno, ustreglo s prelepim sončnim dnem. Dobre volje in polni energije smo se ob 7. uri zjutraj odpravili na kolesarjenje iz Žalca do Logarske doline. Krenili smo proti Polzeli, kjer se nam je pridružila druga skupina kolesarjev, nato pa s polno paro do prve postojanke pri Prodniku. Tu smo nadomestili izgubljeno energijo, popravili vmesne defekte in ponovno dalje do druge postojanke pri Igli. Z malo oddiha ter napolnjenimi »baterijami« pa spet veselo do cilja na Razpotju v Logarski dolini. Sledil je daljši počitek s toplim okrepčilom, podelitvijo majic in izmenjavo kolesarskih dogodivščin. Okrepljeni in pripravljeni na povratek, smo sedli na svoje konjičke ter spet zavrteli pedala. Kolesarsko druženje smo zaključili pri zadnji povratni postojanki, z obljubo, da se spet dobimo naslednje leto. Kljub kar nekaj defektom med potjo, smo skupaj doživeli en lep rekreativno kolesarski dan in upam, da ste se imeli tudi vi lepo. Hvala vsem udeležencem in hvala spremljevalni ekipi z našo fotografinjo Ireno M., katere posnetke si lahko pogledate pod galerijo. Srečno in varno na kolesu še naprej. Organizacijski odbor

Izlet v Kumrovec

Ker je prejšnjo soboto (23.5.), ki je bila predvidena za kolesarsko turo v Kumrovec, ponagajalo slavo vreme, se je skupinica vzdržljivih članov kluba odločila, da za ta podvig izkoristi to soboto (30.5.). Vreme jim je bilo naklonjeno, zato je pot minila brez težav. Prijetno utrujeni so se vrnili v popoldanskih urah. Nekaj utrinkov s ture si lahko ogledate v galeriji, katere je prispeval Vili J. p5300835

Kostanjev piknik

Na sončno oktobrsko soboto 11.10.2014 smo s kolesarsko-kostanjevim piknikom zaključili kolesarske dogodke v tekočem letu 2014, a koles še ne bomo pospravili, saj lepi jesenski dnevi kar vabijo na kolo. Piknik smo popestrili z vožnjo nenavadnih koles. Prisotni so se lahko preizkusili v spretnosti in obvladanju le-teh. Tudi najmlajši so sedli na njih in jih preizkusili na svoj način s pomočjo odraslih. Bilo je zabavno in zanimivo z veliko smeha in sproščenosti. Ob vsem tem in dobri hrani, je čas hitro minil. Na koncu smo se posladkali s pečenim kostanjem. Dogodek si lahko ogledate pod galerijo.

Pa srečno!

Družina kolesari 2014

Minulo nedeljo nam je končno le posijalo sonce in omogočilo, da smo lahko izvedli družinsko kolesarjenje, ki je bilo s 14. prestavljeno na 21.09.2014. Kolesarjenja se je udeležilo 15 družin, v skupnem številu okrog 50 udeležencev, med njimi tudi najmlajša udeleženka, ki šteje dve leti. Srečno smo prispeli na cilj, kjer je bilo poskrbljeno za okrepčilo. Udeležencem so bili podeljeni spominski obeski, vsaka družina pa je prejela tudi simbolično praktično nagrado. Na koncu smo žrebali še glavno nagrado - otroško kolo Specialized, katerega je prispeval FS - Factory Store, dobitnik pa družina Seidel. Vsem, ki so kakor koli prispevali za nagrade, materialne ali finančne prispevke se iskreno zahvaljujemo, kakor tudi vsem, ki so pomagali pri izvedbi. Zahvaljujemo pa se tudi udeležencem za njihovo udeležbo in že sedaj vabljeni, da se naslednje leto ponovno dobimo, do takrat pa srečno. Nekaj kolesarskih utrinkov pa si poglejte tu.

Video je pripravil Vili J.

Prispevek z otvoritvenega dogodka v Žalcu

V soboto, 06.09.2014 se je v Žalcu odvila otvoritvena prireditev prenovljenega mestnega jedra. V povorki s starodobnimi vozili je sodeloval tudi Kolesarski klub Žalec s prikazom različnih vrst koles. Zanimiva popestritev kolesarske povorke sta bila Marjeta in Urh na mono kolesih, lezi kolesa domače izdelave, atraktivni del povorke pa so bili kolesarji s starodobniki in opremo, saj so nas popeljali v obdobje pred več desetletji. Najstarejše kolo jih šteje kar 106 let, lastnika Jerneja. Povorko so zaključili člani z novodobnimi kolesi. Bilo je zanimivo, a žal nam je vreme zagodlo z dežjem, da nismo uspeli še več in dalj časa pokazati to kolesarsko zgodovino obiskovalcem. Iskrena hvala vsem nastopajočim kolesarjem, prav tako pa se zahvaljujemo Vesni in Jerneji za delovno pomoč, kakor tudi vsem ostalim. Slike pa si lahko ogledate v galeriji.

Pa srečno vsem.

Kolesarjenje po "01", Logarska

Po Spodnji Savinjski dolini V mesecu juniju 29.06.2014 se je odvijalo kolesarjenje po Sp. Savinjski dolini "01", kjer je naš klub sodeloval z opravljanjem redarske službe na določenih kritičnih točkah po trasi. Žal z dogodka nimamo fotografij, lahko pa si pogledate na spletni strani ZKŠT Žalec.

V Logarsko V soboto 12.07.2014 smo izvedli rekreativno kolesarjenje v Logarsko dolino s povratkom. Kljub slabi napovedi vremena, se nam je želja izpolnila, saj se je prav ta dan napovedalo izboljšanje s soncem. A prav vreme je marsikoga odvrnilo od udeležbe, a kljub temu je bilo kar številčno. Z malo napora so udeleženci srečno prispeli na cilj. Med potjo so se okrepčali z napitki in prigrizki, v Logarski na Razpotju pa so si z malo počitka in toplo juho pridobili novih moči za povratek. Vsak udeleženec je prejel še spominek za premagano pot. Z dobro voljo in prijetnem druženju smo preživeli lep kolesarski dan, z obljubo da se naslednje leto ponovno dobimo.

Hvala vsem udeležencem ter sodelujočim pri pripravi.

Logarska
Video, ki ga je pripravil udeleženec Luka

Vzpon na Dobrovlje

V soboto, 14.06.2014 smo kolesarsko in pohodniško, v manjšem obsegu, obeležili spomin na nekdanjo organizirano prireditev "Vzpon na Dobrovlje". Od prvega organiziranega vzpona leta 1994 je minilo 20 let, hkrati pa tudi že 10 let od kar je bil leta 2004 organiziran zadnjič. Kljub vremenski nestabilnosti so se kolesarji na pot podali iz Žalca, ostali pa peš izpod vznožja Dobrovelj. Na vrhu smo imeli nekdanji standardni obrok, gobovo juho z dodatkom ajdovih žgancev, katere je pripravila naša članica Vesna. Glede na dve obeležji pa smo poskrbeli tudi za sladico, pripravljeno prav tako izpod rok Vesne.

Polni vtisov in doživetij na ta vzpon, so se pohodniki odpravili nazaj v dolino, kolesarji pa so povratek nadaljevali čez Čreto, Vransko do Žalca. Imeli smo se lepo, tudi vreme se je izkazalo in postreglo s soncem in upamo, da to še kdaj ponovimo. Žal je lahko tistim, ki se na vabilo niso odzvali, žal pa je bilo nekaj tudi takšnih, ki zaradi obveznosti niso mogli priti. Naj se ob tej priložnosti zahvalim vsem, ki so sodelovali pri tem, prav tako udeležencem.

Ob tej priložnosti pa se zahvaljujemo tudi vsem, ki so aktivno nekdaj sodelovali pri organizaciji Vzpona na Dobrovlje, še posebej Viliju J., ki nam je po nekaj prireditvah, s kolegom, omogočil računalniško obdelavo podatkov in prenosni računalnik, da je obdelava stekla hitreje, saj smo pred tem vodili vse ročno. Hvala vsem in srečno naslednjič!

Na Hom in Na kolo

Minuli konec tedna sta se odvili dve kolesarski prireditvi pri katerih sodeluje tudi naš klub. V sklopu Razpnimo jadra "Vsi na Hom na lasten pogon" je 24.05.2014 potekalo kolesarjenje skupaj s pohodniki in orientacijo. Udeležba kolesarjev je vedno v manjšini, a kljub temu vztrajni se ne dajo. V prijetnem vzdušju se je prireditev zaključila na Homu z družabnimi igrami.   Že naslednji dan, 25.05.2014 pa se je odvila prireditev "Na kolo" s ciljem pred Citycentrom v Celju. Prireditev sestavlja več tras, ena tudi iz Žalca. Zbralo se je lepo število udeležencev vseh starosti, ki so se podali na pot v lepem sončnem jutru. Ob letu pa se ponovno dobimo. Nekaj slik iz prireditev: na-hom-na-kolo-2014